Авто Таврія виробництва ЗАЗ навряд чи можна назвати об'єктом бажання автомобілів. Ще б пак, багато власників цих машин через деякий час їх експлуатації з'ясовували, що Таврія - це автомобіль з безліччю сюрпризів. Наприклад, власнику доводилося вибирати: або фари, або музика, а "інакше заглухну", погрожував автомобіль. Крім того, кут розвороту на Таврії був як у хорошого автобуса, тому розворот іноді доводилося робити кілька прийомів. Разом з тим, знайшлися у Таврії та свої фанати, які спробували вичавити максимум зі своїх машин.

Так, на тлі того, що середня ціна на Таврію на вторинному ринку становить близько 1000-2000 доларів, особливо в очі впадає оголошення про продаж ЗАЗ-11024 за 8300 доларів.

Однак, при одному погляді на це авто все стає зрозумілим. Саме ця спеціальна версія ЗАЗ-1102 має не просто особливу кришку багажника, а й "заточена під дрифт", про що свідчить її підкапотний простір.

І справді, власник звичайного українського хетчбека, який випускався з 1987 по 2007 рік, не пошкодував ні сили, ні коштів і дуже серйозно переробив свою машину. Фактично від Таврії залишився тільки кузов, а загалом вийшов задньопривідний BMW з 4,0 л двигуном V8.

Зовні автомобіль має незвичайне розфарбування, розширені арки, а також особливі колеса. Таврія була побудована на платформі від BMW, а під капотом авто розташувався двигун на 280 к.с. У салоні є каркас безпеки, а також спеціальні гоночні ковші.

Посилання:

  • За 20 років у Запоріжжі було зроблено близько 425 тисяч хетчбеків "Таврія" ЗАЗ-1102 – це був перший радянський передньопривідний автомобіль. До 100 км/год він розганявся за 16,2 секунди за максимальної швидкості 165 км/год.

Читайте також:

Сльози та горе: не стало українського льотчика, який захищав небо України. Було 80 вильотів, але життя обірвалося

Модна та стильна: як виглядав проект ЗАЗ "Таврія" для Європи. Дизайн вражає

Навіть сидіння у целофані: у мережі продають рідкісний експортний ВАЗ-2109. Проїхав 11 км

Горе у Андрія Малахова: дорога забрала життя цілої родини