Невідомий прототип українського мікроавтобуса "ЛАЗ" показали на фото.

Мало хто знає, але в середині 90-х, коли треба було замінити на дорогах застарілі на той час РАФіки, в Україні з'явився гідний мікроавтобус вітчизняного виробництва.

Так, конструктори Львівського автобусного заводу (ЛАЗ) розробили та виготовили в єдиному екземплярі прототип мікроавтобуса, який отримав назву ЛАЗ-3210. Головним конструктором машини був Олег Грицай.

Вперше досвідчений зразок мікроавтобуса було продемонстровано на виставці "Український автобус-94".

Родзинкою машини був кузов, виконаний зі склопластику, як у радянського мікроавтобуса "Старт". Крім того, довжина автомобіля становила всього 4,5 м, тобто машина була на півметра коротша за РАФіка РАФ-2203.

Експерти відзначили, що зовні мікроавтобус ЛАЗ-3210 трохи скидався на Ford Transit четвертого покоління, а задньою частиною ЛАЗ-3210 чудово нагадував російський "Соболь".

Споряджена маса мікроавтобуса становила 1800 кг.

Салон був розрахований на 9 осіб.

Як силовий агрегат конструктори застосували 2,4-літровий дизель польської марки Andoria, що розвиває 70 л. с., який працював у парі з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач також польського виробництва. Рульове керування та посилену пружинну підвіску ЛАЗ-3210 запозичив у "двадцять четвертої" "Волги", а задній провідний міст узяли у УАЗ-452.

Передні фари запозичили від малолітражки ЗАЗ-1102 "Таврія".

Мікроавтобус ЛАЗ планували продавати за демократичною ціною 7500 доларів, проте складна економічна ситуація та поява на ринку російських "ГАЗелей" поставили хрест на оригінальній розробці львівських конструкторів.

Читайте також:

Спортивний Запорожець і не тільки: як виглядали найрідкісніші українські автомобілі

З американським характером: як виглядав перший український автобус. Рідкісне фото