На українських дорогах можна зустріти чимало автомобілів, які власники власноруч переробили, виходячи зі своїх потреб. Найчастіше подібні варіанти лише трохи модернізуються. Однак іноді автолюбителі настільки кардинально переробляють свої машини, що перетворюють їх на абсолютно унікальні "твори" тюнінгу.

І справді, спроби перетворити легендарний "Запорожець" (ЗАЗ-968) на позашляховик, який за прохідністю не поступатиметься іменитим "джипам", не зупиняються вже не одне десятиліття. Теоретично, цей задум має логічні перспективи. Ще б пак, автомобіль "Запорожець" за рахунок невисокої маси і задньомоторного компонування, що навантажує задні колеса, вже із заводу демонстрував непогані характеристики на бездоріжжі.

Втім, поле для покращень існує завжди і цим скористався умілець Михайло з Олександрії, зробивши оригінальний саморобний позашляховик.

Відомо, що як донори для свого унікального Запорожця-позашляховика, автор використав УАЗ та ЗАЗ-968.

Більшість елементів так і залишилася від Запорожця, але рамне шасі було запозичено у УАЗу.

При цьому Запорожець втратив задній ряд сидінь. На його місці з'явився великий багажний відсік із кріпленням для транспортування мотоциклів або велосипедів.

Позашляховик із Запорожця, фото із соцмереж

Додатково саморобний позашляховик оснащений сталевим переднім бампером, лебідкою, позашляховими шинами, а також збільшений кліренс.

На автомобіль встановлений двигун від УАЗика та 4-ступ. КПП.

При цьому інтер'єр Запорожця залишили без особливих змін.

Позашляховик із Запорожця, фото із соцмереж

Позашляховик із Запорожця, фото із соцмереж

За словами автора унікального тюнінг-проекту, його саморобний позашляховик призначений для активного відпочинку, поїздок у ліс та на рибалку.

Читайте також:

Які машини заборонять в Україні: доведеться відмовитись від поїздок

Tesla по-радянському: як виглядав перший електричний "Запорожець"

Друг на все життя: названо 10 найнадійніших автомобілів. З ними не розлучаються