Мало хто знає, що у 90-ті роки. Науково-технічний центр "ЗАЗ-Автотехніка" на базі ЗАЗ "Таврія" розробили велику кількість різних кузовних варіантів. Були серед них також машини з бортовою платформою та відкидними бортами, у тому числі з подовженою кабіною. А ось українська вантажівка ЗАЗ Таврія Pick-up продавалася у свій час в Італії під маркою Nysa 2477.

В основі Таврій для Італії лежало шасі 1306 року від автомобіля "Таврія-пікап". І хоч особливої ​​популярності ця модифікація не завоювала і була випущена лише невелика партія автомобілів, проте це робить її ціннішою ніж зазвичай і вже точно унікальнішою.

Замість будки, італійська "Таврія" була оснащена кувозом-самоскидом з відкидними бортами. Підйомний кран з дистанційним керуванням передбачався як опція для NYSA 2477.

Презентацію проекту було проведено у 2009 році. Про це свідчить рекламний буклет компанії Nysa Motor Italia.

Італійський ЗАЗ оснащувався 1,1-літровим бензиновим двигуном та мав корисне навантаження 700 кг. Як опція на машину можна було встановити невеликий кран-маніпулятор.

Читайте також:

Так робили наші бабусі: навіщо яйця треба потрясти перед варінням .

У Європі продають рідкісний український позашляховик часів СРСР. Просять 16 тисяч євро.

У мережі показали моделі рідкісних ЗАЗ, які були схожі на іномарки .