"Волга" була еталонним автомобілем свого часу. Але згодом імпортні марки заполонили ринок та витіснили ті моделі, які раніше були всіма улюбленими та затребуваними.

У нашому матеріалі ви зможете ознайомитися з рідкісними моделями "Волги".

ГАЗ-2495

Машина 1974 року випуску "Волги", заснована на агрегатах УАЗ-469, збереглася лише у двох примірниках. Вона мала величезний кліренс, масивні покришки та мости від УАЗ-469, а також блокування, що знижує передачу та мотор від "Волги", що дозволяв машині виїжджати з боліт.

ГАЗ-2495

ГАЗ-3106 "Атаман-2"

Джип ГАЗ-3106 отримав офіційну назву "Отаман-2", і він не став частиною сімейства "Волга". Його конструкція, яка була розроблена раніше, виявилася вдалою, і він був випущений у продаж. Однак доля "Отамана" склалася краще, ніж у його "дитини". "Отаман" був зроблений у невеликій кількості, і він мав попит. В Інтернеті можна знайти безліч відгуків про цю машину.

“Атаман”

ГАЗ-3111

Модель ГАЗ-3111, створена у відповідь на японські бізнес-седани, була зроблена в невеликій кількості - всього близько 400 екземплярів у період з 1998 по 2002 роки. Вона являла собою сучасний седан з яскравим та обтічним дизайном, а також високими стандартами безпеки. Під капотом були різні двигуни, у тому числі рідні ЗМЗ, мотори ГАЗ 3105, дизелі ГАЗ-560, а також мотори Toyota і Land Cruiser. Однак через брак фінансування випущено було не більше 500 машин за 4 роки. У 2004 році було зібрано останні 9 автомобілів із залишків машинокомплектів, і історія моделі закінчилася.

ГАЗ-3111

ГАЗ-3115

Горьківський автозавод спробував замінити "Москвича" новою, більш сучасною моделлю, ГАЗ-3115 "Волга". Машина була спроектована у 2003 році, мала нові технології, відмову від ресор та дизайн у стилі прямих ліній. Але виробництво так і не було налагоджено, через витрати на запуск у серію та переобладнання заводу. Натомість була випущена ліцензійна копія Chrysler Sebring.

ГАЗ-3115

Читайте також: