Модифікована "Нива" "Бора" є прототипом із двох, випущених у 1995 році. Перший автомобіль успішно експлуатується досі в ОАЕ, а другий був передано до музею.

Детальніше про це легендарне авто читайте в нашому матеріалі.

Ініціатором проекту став Волзький автомобільний завод, який створив легку версію позашляховика "Нива", цільовою аудиторією якої були фермери Південної Америки. Автомобіль підходив для використання у сільській місцевості як утилітарний транспортний засіб, а також для активного відпочинку. Прототип був відправлений на виставку до Арабських Еміратів, але не вийшов у серію. У результаті один демонстраційний екземпляр було передано до музею, а другий – колекціонеру.

Загальний опис автомобіля вказує на 1,6-літровий двигун із потужністю 80 кінських сил, алюмінієву просторову раму, призначену для забезпечення легкості автомобіля, повний привід та 4-ступінчасту механічну коробку передач.

Позашляховик характеризується унікальними технічними особливостями, які зробили його цікавим для колекціонерів та дослідників автомобільної індустрії.

Хоча прототип не вийшов у серійне виробництво, він залишив яскравий слід історії розвитку позашляховиків. Його легкість, міцність і маневреність були певними перевагами, на яких ґрунтувався дизайн позашляховиків у майбутньому. Унікальний екземпляр збережений в ідеальному стані і може стати цінним придбанням для колекціонерів, які бажають мати у своїй колекції унікальний раритетний автомобіль, який відображає історію та розвиток вітчизняної автомобільної промисловості у 90-ті роки.

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Скріншот із мережі

Читайте також:

Називався "колгоспник": як виглядав "Москвич", який робили для мешканців села. Фото

Справжня "барбухайка": українець продає саморобний легковик за 2 тисячі доларів. Фото

Повністю із пластику: як би виглядав "горбатий" Запорожець у наш час. Фото прототипу