Не багато хто знає, що "Запорожець" - це не лише стандартний пасажирський автомобіль, а й пікап. Ця рідкісна версія машини збереглася до наших днів у невеликій кількості.

У Запорізькому автозаводі вже у 60-х роках намагалися створити легкі вантажні моделі, але вони так і не стали серійними. Проте пікапи ЗАЗ були спеціально збудовані для внутрішніх потреб заводу - вони використовувалися для перевезення вантажів територією підприємства.

Перші пікапи на базі "Запорожця" були виготовлені зі бракованих кузовів моделі ЗАЗ-965 "горбатий". Задню частину даху зрізали, і на місці задніх сидінь виходив невеликий вантажний відсік.

Пікап - найрідкісніша версія ЗАЗ-968
Пікап - найрідкісніша версія ЗАЗ-968

Пізніше такі модифікації з'явилися і на базі ЗАЗ-968. Саме цей варіант вирішили випускати серійно із 1990 року. У цей час почала формуватись ринкова економіка, і на ЗАЗі вирішили, що пікап підійде для малого бізнесу чи комунальних підприємств.

Пікапи ЗАЗ-965 створювали для внутрішнього користування
Пікапи ЗАЗ-965 створювали для внутрішнього користування

Проте пікап "Запорожець" не отримав великого попиту через свою непрактичність. Вантажний відсік виявився надто маленьким, і доступ до нього був утруднений через високу кришку капота двигуна. Крім того, 40-сильний двигун не справлявся з великими навантаженнями.

Всього випущено лише 2500 пікапів ЗАЗ-968М
Всього випущено лише 2500 пікапів ЗАЗ-968М

У результаті до 1994 року було випущено лише 2500 пікапів ЗАЗ-968М. Після закінчення терміну експлуатації багато хто з них списувався і здавався на металобрухт, тому до наших днів збереглося трохи пікапів даної моделі.

Читайте також:

"Весела хуторянка": рецепт домашньої настоянки з вишні. Так робили ще за старих часів

Почався пенсійний бум: українці масово через суди підвищують собі виплати

Їх не хочуть продавати: названо вживані машини з найнадійнішими моторами