Виявляється, перший прототип ЛуАЗ-1901 був збудований у 1984 році. Машина була задньомоторного компонування та оснащена двигуном МеМЗ-967Б потужністю 37 кінських сил.

Детальніше про унікальний позашляховик ЛуАЗ для села та риболовлі, який спочатку був створений для армійських потреб, читайте у нашому матеріалі.

Привід був задній, із можливістю підключення переднього мосту. Вантажопідйомність склала 0,65 тонн за повної маси автомобіля у 2,15 тонн. Кузов автомобіля був однооб'ємним, де водій сидів між передніми колісними арками, а за ним можна було розмістити чотири вантажі вздовж бортів, а також одного, хто супроводжував на окремому кріслі в центрі.

Спочатку машина призначалася для армійських потреб, проте ближчими до 90-х років з'явилася ідея використання її в цивільних цілях, внаслідок чого з'явилася модифікація "Геолог". Офіційна прем'єра цієї моделі відбулася на автосалоні SIA'99 у Києві.

Автомобіль оснащений 3-циліндровим дизельним двигуном об'ємом 1,5 літра, який виробляє Харківське конструкторсько-технологічне бюро Малишева. Авто має постійний привід з двома мостами - заднім і середнім, з можливістю підключення переднього моста при необхідності.

Кожна вісь оснащена диференціалом, що самоблокується, проте міжосьове блокування відсутнє. Керованих осей дві - передня та середня. Швидкість автомобіля на воді становить 5 км/год, а максимальна ширина водойми, що долається, становить 3 км. Однак через економічні проблеми модель ЛуАЗ-1901 "Геолог" не була запущена у серійне виробництво. Всього було виготовлено лише 8 екземплярів даного автомобіля.

ЛуАЗ, фото: скріншот з мережі

ЛуАЗ, фото: скріншот з мережі

ЛуАЗ, фото: скріншот з мережі

ЛуАЗ, фото: скріншот з мережі

ЛуАЗ, фото: скріншот з мережі

Читайте також:

Це просто звір: українець створив електричний "Запорожець", який розганяється до 100 км/год лише за 3,7 секунди.

За таку можна отримати дві квартири: у покинутому гаражі знайшли один із перших Ford Mustang

Вони гниють на очах: ​​п'ять автомобілів, від яких треба триматися подалі