Ні для кого не секрет, що наприкінці 90-х і на початку нульових український автопром перебував у досить жалюгідному стані. Не дивно, що у 1998 році Запорізький автомобілебудівний завод розпочав співпрацю з Деу Моторс. Завдяки цьому і з'явилася "Славута".

Так, ЗАЗ-1103 "Славута" (ZAZ-1103 Slavuta) - легковий автомобіль з переднім приводом коліс В-класу та кузовом типу ліфтбек.

Цей автомобіль випускався на Запорізькому автомобілебудівному заводі в період з 1999 по 2011 рік. За цей час модель випускалася в багатьох комплектаціях:

  • 1103 - "Люкс" з карбюраторним двигуном 1100 см куб;
  • 1103-40 - "Люкс" із силовим агрегатом 1100 см куб., системою розподільного упорскування палива "Сіменс";
  • 110307 - "Напівлюкс" з карбюраторним силовим агрегатом 1200 см куб;
  • 11030710 - "Стандарт" із карбюраторним силовим агрегатом 1200 см куб;
  • 11030701, 11030702 - "Люкс" з карбюраторним силовим агрегатом 1200 см куб;
  • 1103078 - "Люкс" із карбюраторним силовим агрегатом 1300 см куб;
  • 11030842 - "Стандарт" з інжекторним силовим агрегатом 1300 см куб;
  • 11030840 - Люкс з інжекторним силовим агрегатом 1300 см куб.

Однак, у якому б виконанні не був автомобіль "Славута", але незмінним залишалася низька ціна на нього. Ще б пак, у нульових за "Славуту" з салону просили 3-4 тисячі доларів, у той час як той же Daewoo Lanos коштував 7 тисяч доларів. .

Відомо, що перший автомобіль "Славута" зійшов із конвеєра 17 березня 1999 року, а останній – у січні 2011 року.

До 2001 року автомобіль "Славута" комплектувався карбюраторними двигунами об'ємом 1.2 літра, а з червня 2001 - об'ємом 1.3 літра. А вже у грудні 2002 року була випущена комплектація із системою розподільного упорскування палива на двигун у 1.3 літри. У зв'язку з посиленням екологічних норм з 1 липня 2006 стали встановлюватися виключно інжекторні двигуни - об'ємом 1.2 і 1.3 літра.

При цьому всі власники автомобіля зазначали, що характерною рисою його кузова є те, що він страшенно іржавіє, і машини "сипалися" буквально із салону. Не було у "Славуті" також ні якісних матеріалів оздоблення, ні звукоізоляції.

Автомобільний блогер з каналу " ArchieLow " докладно розповів про те, що отримував автолюбитель, який купував "Славуту" на початку 2000-х. Йому на огляд трапилася 52-сильна версія з 1,2-літровим у люксовій комплектації.

Читайте також:

Така є тільки у шейха: у мережі показали рідкісний ВАЗ "Бора", яких було лише дві штуки