У Радянському Союзі створювалося безліч різних автомобілів. Але деякі моделі були настільки рідкісними, що навіть ті, хто жив у ті часи, можуть зовсім не пам'ятати. Не говорячи вже про моделі, випуск яких був в Україні.

Мало хто знає, що перший легковий автомобіль українського виробництва — Ford A. Так, на початку 30-х років саме в Харкові було налагоджено складання як легкових, так і вантажних моделей марки Ford. Справа в тому, що радянський уряд підписав договір з американським концерном і придбав ліцензію на легковий автомобіль Ford Model A та вантажівку Ford AA.

А ось однією з найдавніших розробок Львівського автобусного заводу є електричний вантажний автомобіль, який зійшов із конвеєра у 1951 році у двох версіях: ЛАЗ-750 (вантажопідйомністю 0,5 тонн) та ЛАЗ-751 (вантажопідйомністю 1,5 тонни).

Перший прототип нового позашляховика ЛуАЗ-1301 з'явився у 1984 році. На стандартне шасі 969-го "натягнули" повноцінний склопластиковий кузов без брезентового верху. Крім того, всі чотири маточини коліс з барабанами замінили на литі конструкції з дисковими гальмами.

Але до серії машина так і не пішла. Завод перестав отримувати підтримку від держави і перейшов на великовузлове складання ВАЗів та УАЗів.

Елегантне купе "Спорт-900" 1963 випущено тиражем у шість екземплярів, хоча його планували зробити серійним. Під обтічним склопластиковим кузовом сховали начинку від "горбатого" ЗАЗ-965. Автомобіль важив лише 500 кг та був оснащений стандартним 0,9-літровим мотором "Запорожця" потужністю 27 л. с. Максимальна швидкість спорткара становила 120 км/год.

Читайте також:

Її називають "Даною": в Україні продають дуже рідкісний ЗАЗ "Таврія". Просять лише тисячу доларів. Фото

Його називали "Чорний спокусник": як виглядав унікальний Москвич зі знімним дахом

Ховали 20 років на дні річки: дайвери виявили культовий суперкар, який вважався у викраденні. Фото