Відповідно до законодавства України, обов'язковому технічному контролю підлягають усі транспортні засоби, зареєстровані у МВС та які беруть участь у дорожньому русі. Але є винятки, наприклад, легкові автомобілі всіх типів та марок, причепи до них, мотоцикли, мопеди тощо. прирівняні транспортні засоби, які не використовуються для отримання прибутку та термін експлуатації яких не перевищує двох років.

Докладніше про це інформує головний сервісний центр МВС.

Технічний контроль передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, включаючи системи гальм та кермового керування, зовнішні світлові прилади, пневматичні шини та колеса, світлопропускання скла, газобалонне обладнання та інші елементи, що безпосередньо стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Частота проходження обов'язкового технічного контролю залежить від типу транспортного засобу та вантажопідйомності. Так, легкові автомобілі, які використовуються для перевезення пасажирів або вантажів для отримання прибутку, вантажні автомобілі вантажопідйомністю до 3,5 тонн та причепи до них з терміном експлуатації понад два роки підлягають обов'язковому технічному контролю кожні два роки. Вантажні автомобілі вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепи до них та таксі незалежно від терміну експлуатації проходять обов'язковий технічний контроль щорічно. Автобуси та спеціалізований транспортний засіб, що перевозять небезпечні вантажі, проходять технічний контроль двічі на рік.

Необхідність проходження обов'язкового технічного контролю є гарантією безпеки дорожнього руху та збереження життя та здоров'я учасників руху та оточуючих. Періодичність проведення контролю має суворо дотримуватися, а механізм перевірки технічного стану транспортних засобів має відповідати встановленим нормам та стандартам. Водії та власники транспортних засобів також повинні стежити за технічним станом своїх машин та регулярно проводити ремонтні роботи, щоб запобігти можливим аваріям та непередбаченим ситуаціям на дорогах.

Читайте також:

Проїде будь-яким городом: як виглядав шестиколісний український позашляховик ЛуАЗ

Такої не було навіть у Брежнєва: як виглядала найрозкішніша "копійка" від ВАЗ

Повністю із пластику: як би виглядав "горбатий" Запорожець у наш час. Фото прототипу