63 роки тому з конвеєра автомобільного заводу "Комунар" на Україні зійшов перший "Запорожець", або, як його називали в народі, "Горбатий". Ще б пак, радянським роботягам саме така машина і була потрібна: компактна, містка, недорога. Над дизайном нового радянського авто вирішили не мучитися, а просто скопіювали його з італійського автомобіля Fiat 500. З того часу, що тільки не робили на базі "Запорожця".

І справді, на сьогодні старі автомобілі ЗАЗ-968 "Запорожець" є джерелом натхнення для багатьох народних дизайнерів. Наприклад, новий «Запорожець» може бути зроблений із VW Beetle та ЗАЗ-968. Ще б пак, на "Фолькспорожець" точно згортатимуть шиї, а що ще потрібно власнику подібного автомобіля ЗАЗ?

Цього разу народні умільці справді постаралися на славу. Тут не просто щось підпилили або начепили - автомобіль обзавівся зовсім новим обважуванням зі скловолокна. Без змін залишили лише стійки кузова, а також дах. Особливо яскраво виділяються задній та передній бампера, виконані в хромі.

Тюнінг Запорожця

До послуг водія та пасажирів після тюнінгу є сучасна інформаційно-розважальна система, кондиціонер, підігріви та різні електрорегулювання.

Ще цей унікальний автомобіль отримав новий мотор. Йдеться про 1,2 л турбодвигун потужністю 102 л.с. Він працює разом із "роботом" DSG, шкода тільки не відомо які динамічні характеристики нового "Запорожця".

Що ж до технічної начинки "Запорожця", то починаючи з двигуна TSI у передній частині, тут все без змін належить Volkswagen Beetle.

До речі, про причетність автомобіля саме до родини ЗАЗ свідчить патріотична радянська зірка з рубіновою начинкою, виготовлена ​​за допомогою 3D-друку, а також напис "Запорожець" українською.

Читайте також:

Не дивуйтесь: українцям почали надсилати нові платежі за газ. Як заплатити

Ощадбанк сплатить українцям чималі суми. Як отримати 25 тисяч

Схожа на рубанок: як виглядав прототип Лади, що так і не пішов у виробництво