Передсерійна Таврія 1978 року продемонструвала суттєво іншу версію автомобіля в порівнянні з серійною моделлю з інтер'єру, екстер'єру та технічних рішень. Інтер'єр був вишуканим і менш спартанським, а двигун відрізнявся універсальним розташуванням газових каналів і приводом клапанів коромислами, як у двигуна Ford CVH.

До того, як «Таврія» пішла в серійне виробництво у 1988 році, було збудовано понад десяток прототипів, причому кожен наступний прототип відрізнявся від попереднього. Розвиток «Таврії» тривало 20 років, з 1968 по 1988 рік, і поділялося на два етапи. Прототипи першого десятиліття виявилися невдалими, що призвело до розробки абсолютно нового передньопривідного компонування, починаючи з 1976 року, яке зрештою стало серійною моделлю.

ЗАЗ 1102
ЗАЗ 1102

ЗАЗ 1102
ЗАЗ 1102

Альбом демонструє прототип Таврії 1978-1979 років, протягом якого було збудовано 16 різних прототипів. Примітно, що ця версія «Таврії» істотно відрізняється від моделі, яка зрештою надійшла у виробництво. Приладова панель, наприклад, прототип був більш опрацьований, з додатковими деталями і тахометром, які були спрощені або видалені в серійній версії.

ЗАЗ 1102
ЗАЗ 1102

ЗАЗ 1102
ЗАЗ 1102

Відмінною рисою "Таврії", незмінною від прототипів до серійних автомобілів стало запасне колесо, розташоване під капотом. Цей елемент дизайну був збережений у серійній моделі, що додало «Таврії» унікального вигляду.

Читайте також:

Хитра

собака показала, як приймає безкоштовний душ на автомийці, поки люди цього не бачать. Відео

Київстар порадував скасуванням комісії: за що тепер не братимуть гроші