Здавалося б, кому сьогодні потрібні "Запорожці"? Однак знаходяться люди, готові перетворити їх на незвичайні і красиві автомобілі.

І справді, ніхто не заперечуватиме, що за часів СРСР в честі були седани. Тільки дивно, що за всі роки радянського автопрому на основі седанів жоден із заводів так і не зробив подовжену версію - лімузин.

Невелика історична довідка:

  • Перший подовжений лімузин був побудований у США в 1928 році.

Щоправда, для вищого партійного керівництва такого роду машини в СРСР вироблялися, але то були штучні екземпляри, тому вони не рахуються. От і вирішувалися народні умільці на незвичайні, інколи ж кумедні експерименти.

Приміром, у Мережі з'явився цікавий варіант лімузино-запорожця. Якийсь народний умілець відтюнінгував на свій смак стару модель ЗАЗ, перетворивши "Запорожець" на один довгий автомобіль з розкішними сидіннями всередині.

Відомо, що для виготовлення такого незвичайного лімузина були потрібні три "Запорожці".

Ходова частина залишилася без змін, ті самі 30 коней, щоб пасажири не забували, що вони таки їдуть на "Запорожці", а не на якомусь звичайному лімузині.

Зараз такий Запорожець-лімузин оцінюється в 60000 доларів і, кажуть, бажаючі придбати його вишиковуються в чергу.

Читайте також:

Несподіваний удар: Японія вводить повну заборону використання російських машин

Суцільна пустеля: як сьогодні виглядає Каховське водосховище з висоти пташиного польоту