Mitsubishi 500, як і ЗАЗ-965, продемонстрував низку подібностей між двома культовими автомобілями. Проте їхні долі розійшлися: український «Запорожець» досяг більшого довголіття та визнання.

Про це повідомляє «focus»

Після Другої світової війни Японія представила власну інтерпретацію знаменитого «Запорожця», представивши на автомобільній сцені Mitsubishi 500. Ця модель стала важливою віхою для японського бренду як його перший оригінальний автомобіль. До випуску Mitsubishi 500 компанія виробляла лише дві ліцензійні моделі, а саме Fiat Zero та Генрі Дж.

"Брат" Запорожця в Японії
"Брат" Запорожця в Японії

Японський "горбатий" Запорожець. Фото: YouTube
Японський "горбатий" Запорожець. Фото: YouTube

На вигляд Mitsubishi 500 помітно нагадував ЗАЗ-965 з України. Обидва автомобілі дебютували 1960 року. Однак період виробництва Mitsubishi 500 був відносно коротким і завершився до 1962 року. Навпаки, «Запорожець» продовжував вироблятися до 1969 року.

Спочатку задумана як післявоєнна відповідь Японії на народний автомобіль, Mitsubishi 500 не досягнув очікуваної популярності, і в тому ж році його швидко змінив Colt 600. Тим не менш, дизайн Mitsubishi 500 зробив основний вплив на майбутні моделі автомобілів бренду.

"Брат" Запорожця в Японії
"Брат" Запорожця в Японії

Під компактним зовнішнім виглядом Mitsubishi 500 розташовувався позаду двоциліндровий двигун, доступний у двох варіантах: об'ємом 493 або 594 куб.см і потужністю 21 або 25 кінських сил відповідно. Цей агрегат агрегатувався з триступінчастою механічною коробкою передач. Маючи мініатюрну довжину 3160 мм і вагу 490 кг, Mitsubishi 500 вдало втілив концепцію компактного автомобіля свого часу.

Начебто і "вісімка", а начебто іномарка: як виглядав прототип ЗАЗ "Таврія" з незвичайним "обличчям"

Відразу 4 елітні машини: з'явилися подробиці ДТП із Дашею Квітковою

Ніжніше ви не куштували: рецепт фаршированих баклажанів з сиром та сиром