Перший український електромобіль був розроблений ще майже 90 років тому і був передньопривідним, обладнаним двома двигунами.

Докладніше про це повідомляє сайт Автоцентр.

Однак, його конструювання було унікальним завдяки використанню інноваційних технологій, таких як передня підвіска, що перекидається, і алюмінієвий кузов. Відомо, що цей електромобіль був створений у Києві в середині 30-х років під керівництвом О. Таубіна, який на той час працював в автовідділі Головдортрансу УРСР.

Перший український електромобіль був просунутим для свого часу. Кузов автомобіля та його трубчаста рама були виготовлені з авіаційного алюмінію, що полегшувало машину та робило її більш маневреною на дорозі. Більше того, електрокар був спроектований так, що він був передньопривідним та мав незалежну пневматичну підвіску всіх коліс.

Перший український електромобіль створювався для того, щоб перевозити 3-4 особи. Його силова установка складалася з двох моторів потужністю по 3 кВт кожен, розташованих по одному на кожному колесі, що давало сумарну віддачу 8 к.с. Для живлення електромобіля використовувалися сім кислотних акумуляторів, кожен мав ємність 112 А год.

Перший український електромобіль не став початком виробництва, але його творці мали великий вплив на українську інноваційну промисловість. Незважаючи на це, роботи в галузі електромобілів тривали, і наприкінці 40-х років розпочалося виробництво електрокарів на підприємстві Луганського автомобільного заводу. Україна продовжує йти в ногу з часом та працювати над реалізацією нових екологічно дружніх технологій в автомобільній промисловості.

Скріншот із сайту Автоцентр

Читайте також: