Ще в далекому 1984 році був побудований перший дослідний зразок ЛуАЗ-1901 із задньомоторним компонуванням та 37-сильним двигуном МеМЗ-967Б.

Докладніше про це авто читайте у нашому матеріалі.

У машини був привід на задню вісь з переднім мостом, що підключається, а її вантажопідйомність склала 0,65 т при повній масі 2,15 т. Кузов машини був однооб'ємним, а в амфібії її водій сидів між передніх колісних арок, за ним були розташовані чотири ноші вздовж бортів та один супроводжуючий на окремому кріслі у центрі.

Спочатку машина створювалася для армійських потреб, але пізніше було вирішено застосувати її для цивільного використання, і вона перейменувалась на "Геолог". Дебют автомобіля пройшов на автосалоні SIA'99 у Києві.

На "Геолог" було встановлено 3-циліндровий дизель об'ємом 1,5 літра виробництва Харківського конструкторсько-технологічного бюро Малишева. Машина мала постійний привід на 2 мости – задній та середній, і за потреби могла підключити передній. Кожна вісь була обладнана диференціалом, що самоблокується, але міжосьове блокування не було передбачено. Керуючих осей було дві: передня та середня. Максимальна швидкість на воді становила 5 км/год, а максимальна ширина водойми, що долається, - 3 км.

На жаль, через економічні проблеми ЛуАЗ-1901 "Геолог" так і не пішов у серію, і всього було виготовлено лише 8 екземплярів. Однак це неймовірно цікавий приклад поєднання позашляхових та водних можливостей в одному автомобілі, який продемонстрував високу ефективність у екстремальних умовах.

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Читайте також:

Нині б усі ахнули: як виглядав прототип першої маршрутки на базі ЗАЗ "Таврія"

Такої не було навіть у Брежнєва: як виглядала найрозкішніша "копійка" від ВАЗ

Повністю із пластику: як би виглядав "горбатий" Запорожець у наш час. Фото прототипу