Радянський автомобіль експортного випуску "Москвич-427" з правим кермом був проданий на аукціоні у Великій Британії. Цей екземпляр універсала "Москвич-427" був виготовлений спеціально для британського ринку в 1972 році і все своє життя провів у Великій Британії, проїхавши за 51 рік всього 124 000 км.

Докладніше про легендарний автомобіль «Москвич-427» читайте у нашому матеріалі.

Модель "Москвич-427" - це варіант з кузовом універсал, створений на базі відомого "Москвич-412". Іншим універсалом із цього сімейства був "Москвич-426", що має мотор 408-го зразка.

Загальна кількість випущених автомобілів сімейства 408/412 перевищила два мільйони. Універсали «Москвич-427» вироблялися набагато менше – всього 32 849 шт. з 1967 до 1976 року. Автомобілі для експорту вироблялися ще в меншій кількості, тому такі автомобілі дуже цінуються сьогодні.

Цей екземпляр "Москвича-427" був зроблений у 1972 році і отримав номери у Великій Британії того ж року. Під капотом знаходиться мотор УЗАМ-412 1.5 літра потужністю 75 кінських сил, що є досить сучасним агрегатом того часу, завдяки алюмінієвому блоку циліндрів та розміщенню верхнього розподільного валу.

Цей унікальний екземпляр «Москвич-427» збережений в ідеальному стані без іржі та викликає інтерес колекціонерів по всьому світу через рідкість та цінність. Судячи з лебідки, встановленої під переднім бампером "Москвича-427", цей універсал активно використовувався свого часу і був корисним помічником у важких умовах.

Продаж на аукціоні цього рідкісного екземпляра «Москвич-427» з правим кермом став важливою подією для історії автомобільної індустрії та підкреслила унікальність та цінність радянського автомобільного виробництва.

Читайте також:

Їм захочеться милуватися вічно: як виглядав рідкісний спортивний ЗАЗ "Таврія"

"Пляжний забіяка": українець перетворив старий "Запорожець" на молодіжний кабріолет

Була схожа на BMW: у мережі показали найпершу "Таврію", яку випустив ЗАЗ